Доставка

Швидко та зручно. Ваш комфорт - наш пріоритет

1. Зробіть замовлення та оберіть спосіб доставки

2. Незабаром з вами зв'яжеться менеджер для підтвердження замовлення

3. Очікуйте на прибуття вашого замовлення

4. Отримайте ваше замовлення в пункті видачі

Способи доставки

Доставка здійснюється по всій теріторії України такими способами:

  • Нова Пошта – доставка за адресою
  • Нова Пошта – доставка у відділення
  • Нова Пошта – доставка у поштомат
  • УкрПошта – доставка у відділення

Графік відправки товарів

Якщо ваше замовлення було зроблене до 17:00, ми здійснимо відправку в той же день.
Замовлення після 17:00 відправляються наступного дня.

Терміни доставки

  • Після отримання товару складом поштової служби від продавця:
  • Нова Пошта доставка за адресою - 2-3 дні
  • Нова Пошта доставка у відділення - 2-3 дні
  • УкрПошта доставка у відділення - 2-5 днів

Вартість доставки

  • Нова Пошта доставка за адресою - від 105 грн
  • Нова Пошта доставка у відділення - від 70 грн
  • Нова Пошта доставка у поштомат - від 55 грн
  • УкрПошта доставка у відділення - від 50 грн

Термін перебування товару у пункті видачі

У відділенні кур'єрських служб “Нова Пошта” та “Укрпошта” замовлення перебуватиме протягом 5 робочих днів, у поштоматі протягом 3 днів. Після закінчення цього терміну замовлення автоматично повертається відправнику.

Що слід робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення

У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (претензію). У випадку, якщо станеться така ситуація – просимо Вас повідомити нам про те, що трапилося по телефону, номери вказані на сторінці контакти.

Що робити, якщо сплачений товар не доставлено

Весь товар, який ми надсилаємо до інших міст, застрахований. Всі посилки мають трек номер, яким ви можете відстежувати її переміщення. Якщо товар не був доставлений на склад перевізника, ми протягом 3 днів відправимо Вам новий товар або повернемо повну вартість товару.

Часті питання

Чи можна сплатити вже після огляду на пошті?

Звісно! Ми відправляємо наші товари по післяплаті. Це дозволяє вам впевнитись, на поштовому відділенні, що вам доставили
саме те, що ви замовляли.


Зверніть увагу, що при відправці замовлення з післяплатою, поштовий перевізник збільшує вартість доставки.

Ви відправляєте замовлення у вихідні?

Так, ми робимо відправки кожен день і вихідні не є виключенням. Проте, у неділю та понеділок відправка службою доставки Укрпошта — неможлива.

Моє замовлення досі не прибуло. Де воно?

Всім посилкам присвоюється свій трек номер, за допомогою якого ви можете відстежувати її переміщення. Якщо товар не був доставлений кур'єрською службою, ми протягом 2-3 днів відправимо вам новий товар або повернемо повну вартість товару.

Яким чином я можу скасувати замовлення?

Ви можете скасувати замовлення за телефоном:

38 097 708 33 16
38 095 826 11 37